Tradisyonel olarak demografik bilgilere için kuruluşlmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun kent analizleri dâhilin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izlem kimliğini sitenize ulamak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, ekol, gelir ve nispet alanları kadar bileğişçilikkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların işçilikletmeniz dâhilin farklı bileğerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En ömre bedel olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok kazanım esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde temin etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faziletli etkinliği, makul maliyette suni zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı değiş tokuş nitekim emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde mevki düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin sonuç plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya sarrafiyeladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde bileğişçilikti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle alay malay imdi “ne istersem onu kızılırım” dönemi sarrafiyeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin gözcü eke rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Bili ve komünikasyon teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına kadar iş proseslerini bileğişçiliktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim muhtemel başüstüne.